Mage

Jag har lärt känna en tjej via ett visst sammanhang. Vi ses ungefär en gång i veckan. När jag mötte henne första gången såg jag att hon precis som jag hade en liten kulmage. Eller i mitt fall är det ju, får jag väl lov att säga, en ganska markant kulmage.

Jag blev glad och hoppfull, hon kanske liksom jag har pco och lägger all övervikt över buken? Hon var ju söt för övrigt.

Nu sist hade vi inte setts på två veckor. Plötsligt var det uppenbart - det var en gravidmage.

Omedelbart spreds en välbekant känsla i kroppen, känslan av att det är bara mig det är fel på medan alla andra i hela världen är normala.



Kommentarer
Jessie

Känner igen den känslan. Man blir så jäkla bitter och känner som att hela världen är emot en, typ som en käftsmäll av moder jord.
Hoppas att det funkar den här gången för er när ni väl kan börja igen :)

Svar: Mm, precis så känns det. Tack, Jessie.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-06 @ 22:29:15
URL: http://nattstad.se/itsjessie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0