Gravid 39+3: Taggad på att föda

Jag längtar efter min bebis!!! Vi är inte ens förbi bf och jag är redan rastlös av att vänta. Är såå taggad på att förlossningen ska börja. Skiter i att försöka framkalla en oro eller skräck, även om sambon tittar tvivlande på mig när jag står och skuttar och påstår mig se fram emot att föda, att det ska bli roligt. OK, roligt är kanske fel ordval - men jag är nyfiken på hur det känns, hur jag hanterar smärtan, ja, hela upplevelsen tillsammans med min älskling. Två dagar till, sen får du komma när du vill, lilla pyre.


Kommentarer
Hannah

Jo men det ÄR roligt att föda! Häftigt, fantastiskt, underbart och, såklart även jävligt ont. Men verkligen något att se framemot! Hoppas du får uppleva det själv snart <3

Svar: Tack :) Inom en snar framtid...
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-12-30 @ 13:08:26
URL: http://mammasnart5.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0