En stor familj

Tårar i ögonen får jag nästan varje gång jag ser på Familjen Annorlunda på Tv4. Jag blir berörd av kärleken och sammanhållningen som skildras. Speciellt blir jag berörd av familjen Norrström med tolv barn (plus tre vuxna barn sen ett tidigare förhållande). Den familjen är så go, glad och avslappnad. Då längtar jag efter en egen familj att rå om, leka med och skälla på. Helst vill jag ha en stor familj med många barn. Men i läget jag är i nu får jag vara lycklig bara jag får ett. Vi får börja där och se hur det går. I smyg drömmer jag om tvillingar, trillingar, fyrlingar - en hel flock. Drömma kan man ;)


Kommentarer
enlangvantan

Hittade din blogg och ville bara lämna ett avtryck. Håller tummarna för er!!

Svar: Hej! Kul, och välkommen.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-04 @ 22:28:54
URL: http://enlangvantan.blogspot.se
Anonym

Drömmar kan också bli verklighet, jag har fått uppleva det och
det önskar jag att ni också får göra snart!
O tvillingar är vanligt bland oss pco:are :)
Skickar över en massa strykekramar till dig!! <3

Svar: Tack, hjärtat.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-05 @ 07:06:04
URL: http://intesjalvklart.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0