Jag har skaffat PRO

Fästmannen höjde sina ögonbryn och flinade: "Du är bara nyfiken". Och ja, jag är ganska nyfiken av mig! PRO-funktionen gör att jag kan få mer detaljer, t.ex. vilka inlägg som lästs flest gånger och vilka sökord på Google som ledde läsare hit. Blir ju helt perfekt. Jag har suttit nu på eftermiddagen och filat på en ny kategorisering. Nya fräscha kategorier och en genomgång i arkivet för att kategorisera inläggen rätt. Tur att jag bara har 99 inlägg hittills, det kunde ju ha varit ett mycket större antal att sortera.
 
När man köper PRO (jag skrev PCO först, hehe... snacka om felköp!) måste man välja 3 månader, 6 månader eller 12 månader. 12 månader är lång tid, medan 6 månader gav en rimlig flerköpsrabatt. Men så bestämde jag mig för att den här bloggen är överflödig om sex månader - för då har jag vunnit kampen och blivit gravid!
Så tre månaders PRO blidde det, det är mitt mål att fixa det innan den 5 april då tjänsten går ut.
 
"Fixa det", förresten... Jojo. Tänk om det var så lätt. Fixa en graviditet, skaffa en bebis, trolla fram en familj. Idag har jag förresten inte gråtit en enda gång. Jag är febrig och har halsont och ser på Solsidan säsong 3 och ute är det redan mörkt. Kan det vara så att jag fick sinnesro av en blodig tampong?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0