Årets första inlägg

Jag har bestämt mig för att årets första inlägg ska vara positivt.
 
Vi har haft ett stillsamt och gemytligt nyårsfirande med mycket god mat och dryck. Jag har snart tagit alla tabletter Provera som jag ska och kroppen reagerar precis som sist med att ge mörka flytningar redan mitt i kuren, jag hoppas att det är normalt inför menstruation, som gynekologen intygat. Jag håller tummarna på en tidig mens, helst redan på lördag eller söndag, och inte på dag +8 som sist!
 
Nyårslöftena är satta, mitt mål för januari är att minska radikalt på sockret eftersom jag vill ge Puregonbehandlingen de bästa förutsättningarna. Sen vill jag inte avge några fler löften eftersom jag vill vara snäll mot mig själv.
 

Vårt sällskap inledde det nya året med att sända upp rispapperslyktor mot himlen. När sambon tände vår lykta och vi såg den sväva iväg sände vi även iväg vår gemensamma önskan. Vi såg varmt på varandra och ett hopp tändes åter. Den lilla lyktan brann för oss och vår framtida lilla familj.
 
Blir det vår tur 2014?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0