Gravid 27+0: Vecka 28!

Ikväll har bebisen fått en rejäl köttbit, rostade rotsaker och avokado med limeyoghurtsås till middag, och köpt Budapestbakelse och ett stort glas Trocadero till efterrätt. Jag tror hon diggade sina pärons mat för efteråt sparkade hon förnöjt mot sin pappas hand när han lät den vila mot min mage.

Så... hur är då läget nu när jag går in i tjugoåttonde veckan?Jag har sovit bättre nu de senaste nätterna, bästa tipset jag fått är just att ligga på sidan med en kudde under magen och så en större kudde bakom ryggen. Nackdelen är väl att kramavståndet till min sängkamrat blir större :(

Har jag förresten berättat att jag fick fram en tjockare, lite gulaktig bröstmjölk när jag klämde häromdagen? Skumt! 



Kommentarer
Milli

Så snabbt tiden går för dig. Så himla kul att det händer saker och att det inte är allt för lång tid tills du får träffa din efterlängtade bebis. Önskar att jag också fick uppleva det.

Svar: Hoppas snart för din skull!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-10-05 @ 15:30:07
URL: http://vidrommeromdig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0