Gravid 34+6: Mina tre vänner


1. Weleda kroppsolja - när skinnet kring naveln svider är det skönt att smörja in magen.

2. Tena Lady Mini - egentligen ingen kris, men det räckte med att jag råkade ut för läckage en gång för att jag ska ta på mig skydd varje dag, för min egen trygghets skull. Det är bara att acceptera, är man gravid kan det lättare komma droppar, så då får man gå till tanthyllan på ICA....

3. Galieve Peppermint - efter att de sura uppstötningarna börjar bli lite för många räcker det inte längre med att dricka några klunkar mjölk eller ta en halstablett. Jag behöver nåt starkare och fick tips om dom här sugtabletterna.


Kommentarer
Frökenherman

Oljan har jag också, superskön! Tanthyllan får du gärna visa mig sen! Har en känsla av att man kan behöva flera saker därifrån framöver :)

Svar:
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-11-28 @ 08:31:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0