Gravid 8+3: Babykläder

Jag har köpt bebiskläder för första gången sen jag blev gravid. Jag skulle köpa två bodies för en liten kul grej jag ska göra men som jag kommer hålla hemligt ett tag till, och så var det köp 2 för 3 så jag köpte en liten enkel body i storlek 50-56. Jag ser fram emot det plagg vi införskaffar som bebisens första plagg som vi sätter på den på BB. Den ska vi köpa tillsammans som vår första gåva till vårt barn, tänkte jag men det blir inte förrän närmare förlossningen. Den här lägger vi bland de andra kläderna jag har sen förut, det börjar bli en liten hög nu men de är ju så små och söta och billiga oavsett om man köper second hand eller nyproducerat.


Kommentarer
Frejasmamma

Mysigt hoppas jag också snart får ett plus :) Din blogg ger styrka att kämpa <3 Men jag är så nyfiken på dig, vill ju se din mage växa och väldigt nyfiken på hur du ser ut ( man vill som se bild, på människan som kämpat så )

Hoppas du överväger att ha bilder på dig och magen i bloggen :)

Svar: Jag tror inte jag kommer visa ansiktet och gå ut ur anonymiteten. Däremot magbilder kommer =) Jag har ju mage sen förut och det känns inte så roligt att visa den för den ser ut som vissa gör i fjärde månaden. Men när jag ser en skillnad överväger jag att lägga upp bilder! Men det dröjer troligtvis.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-05-26 @ 18:50:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0