Gravid 7+3: Huvudvärk konstant

Huvudvärken är konstant sen igår. Det verkar vara mitt stora graviditetssymptom. På torsdag ska jag på vaginalt ultraljud (jag har skrivit fel ibland och sagt onsdag, men det är alltså på torsdag). Jag längtar intensivt! Vill få tiden att gå fort! Innan dess kan jag inte till fullo känna mig gravid. Säkert inte efter det heller, men lite lugnare borde jag bli. Jag måste få se det. Åh, tänk om inget syns?! Det kanske bara är kroppen som tror att den är gravid. Jag kanske blev gravid men sen stannade allt av. Tji fick du! Sen sansar jag mig en aning. Tänk om vi inte fick göra tidigt ultraljud på kliniken utan fick lov att vänta ända till v 18 och det rutinmässiga ultraljudet (rul). I jämförelse med det är väl fyra dagars väntan en baggis...?



Kommentarer
Frejasmamma

Jag kunde aldrig känna mig lugn som gravid, då det alltid var nått man orolig över:P Men du kan ALLTID även efter VUL nu på onsdag boka in privat VUL/UL kostar ju då men iaf :)

2014-05-18 @ 23:01:31
Kampen om ett barn

Dom där dagarna i väntan på ultraljud kan kännas som år ibland. Själv har jag 14 dagar kvar till nästa ultraljud!

2014-05-19 @ 12:41:39
URL: http://Kampenomettbarn.vimedbarn.se
dujaghanvi

Håller tummar och tår för er på torsdag, tror det kommer gå fint!

2014-05-20 @ 20:27:10
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0