Gravid 6+6: Starkt plus

Jag kunde inte motstå frestelsen att köpa ett nytt test, ett som visar det "plus" jag skriver om (att plussa är ju synonymt med att få ett positivt graviditetstest även om den vanligaste teststickan visar ett parallellt streck istället). Men nu har jag alltså gjort ett test som visar plus eller minus, och på direkten lyste ett plus blå och klar och fin! Det är så härligt att få det bekräftat såhär, i väntan på ultraljudet om exakt en vecka.

Annars mår jag lite annorlunda idag, känner mig matt och varm. Vi får se hur jag mår under dagen, nu ska jag strax till jobbet, åker lite senare än vanligt för jag är seg idag.



Kommentarer
Dujaghanvi

Härligt!

Svar: Mycket!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-05-14 @ 07:47:32
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
Anonym

Åh, pluset som man alltid drömt om! :) kan tänka mig att det är en oerhört härligt och häftig känsla :)

Svar: Ja. Otroligt. Kändes ouppnåeligt men det är som alla säger, en dag händer det. Och det stämmer.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-05-14 @ 08:11:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0