Försök nr 8: Oväntad blödning Puregondag 9

Jag blöder och vet inte varför! Sist jag blödde under en Puregonkur berodde på att en växande äggblåsa tillbakabildades. Men slemhinnan var ju tunn och ingen äggblåsa har börjat växa? Vad är det då som brustit? I två dagar har inte ett spår av mens synts till. Och plötsligt...?

Fredag kväll och helg dessutom, då svarar ju inte mottagningen. Jag får sitta här med min oväntade jättekonstiga mensblödning och vänta. Det kanske var en engångsföreteelse. Jag fick ju ingen ordentlig mens efter Provera. Men nu??? Åtta dagar med Puregon, med blicken framåt, då ska ingen jäkla mens dyka upp mitt i alltihop. Vad är det frågan om?



Kommentarer
Lillajag

Varför gör aldrig kroppen som man själv vill! tänk om man kunde få bestämma över sin kropp!

2014-03-21 @ 22:57:05
dujaghanvi

Fan! Hoppas det slutar och att du får komma i kontakt med någon måndag morgon!

Svar: Jag ska tillbaka på tisdag så jag ska ha is i magen tills dess.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-22 @ 08:41:28
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0