Försök nr 8: VUL

Cystan på 4 cm har skrumpnat ihop till en liten betydelselös klump och har därför försvunnit. Hurra, säger jag, och ser därför fram emot att få starta behandling nr 8! Dock är livmoderslemhinnan ännu tjock (cirkus 7 mm) och jag behöver därför en mensblödning innan jag får börja spruta. Det blir Provera i tio dagar. Borde börja blöda tre, fyra dagar efter det. Först då kan vi dra igång mitt livs femte behandling med Puregon. Det känns bra, det känns överkomligt.
 
Jag tog fram kalendern och började räkna, fylld av energi. Såhär ser agendan ut för Försök nr 8, Puregonbehandling nr 5: 
 
v. 10-11 Provera och mens
v. 12-14 Puregon
v. 15-16 Ovitrelle och Olidlig väntan
v. 17 Testar positivt och är lyckligt gravid
 
Frågor på det?


Kommentarer
Frida

Så jävla härligt att cystan är puts väck, kom
aldrig mer tillbaka!
Rätt inställning tycker ja, kör hårt :)

Svar: Jag ska försöka ha en sån inställning hädanefter.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-03 @ 17:16:06
URL: http://intesjalvklart.bloggplatsen.se
Lillajag

HÄRLIGT! Vilka goda nyheter:) Nu köööör vi!

Får min blödning nästa vecka, sen puregon start! Så nästan samtidigt:)

Svar: Nej men vad roligt!!!! Du får skriva i min blogg hur det går, jag är så nyfiken.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-03 @ 19:42:54
Dujaghanvi

Inga frågor! Tycker det låter rimligt och rätt!

Svar: Det gäller att kroppen fattar galoppen med.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-03 @ 20:25:14
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0