Försök nr 8: Fortsätter på 75ie

Vul idag visade inte mycket. Jag behöver fortsätta på 75ie Puregon. Fem dagar omväxlande 50 och 75 räckte inte långt. Återbesök om några dagar. Hoppas och tror på ägglossning nästa vecka. Kroppen mår nog bara bra av en långsam upptrappning.
Och just det. Blödningen? Hon kunde inte säga säkert vad det var, min kropp har ju fått både Provera och Puregon så den kan ju reagera på hormontillskotten. Blödningen tog ju slut i söndags så det verkade inte vara någon fara. 


Kommentarer
Tina

Skönt att det verkar se bra ut trots blödningen. Ska du fortsätta med 50 & 75 eller kommer du att köra på 75 nu?

Jag var på ul idag. Blir puregon idag och imorgon, sedan ägglossningsspruta på fredag. Har två äggblåsor på 14-15 mm Känns sjukt spännande. Hoppas hoppas att det fungerar. Håll tummarna är ni gulliga :)

Svar: Jag håller tummarna jättehårt för din skull, Tina! Tänk om du får tvillingar, sa dom något om den chansen/risken?Jag ska fortsätta med 75ie bara.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-26 @ 18:22:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0