Försök nr 8: Dag 11

Jag har ju tjatat en del om acne, jag förstår att det kan vara tröttsamt att lyssna på. Men nu har det inte kommit några nya finnar trots Puregon dagligen i mer än en vecka. Jag har därför insett att det måste vara en biverkning av Provera i första hand! Sen kan det hända att Puregonet bidrar också, men sen några dagar har jag använt ett medel som min kompis gav mig och det funkar faktiskt. De finnar jag fått har börjat torka ut men några nya har heller inte uppstått.

Ikväll blir det Puregon á 50ie och jag är nyfiken på vad som kommer visas på vul senare i veckan. Hur reagerar äggstockarna på varannan dag 50, varannan dag 75? Vad beror den plötsliga mensblödningen på? Och när kommer jag vinna en miljon kronor? Många frågor men inga svar...



Kommentarer
Jessie

Vad är det för medel? =)

Svar: Ett anti-inflammatoriskt serum från Garden of Wisdom.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-23 @ 21:51:56
URL: http://nattstad.se/itsjessie
Dujaghanvi

Låter väldigt intressant! Vad är det för medel?

Hoppas några svar kommer ut av morgondagens läkarbesök, även om miljonfrågan är svår...;)

Svar: Den frågan är klurig ja :) och minst viktig.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-24 @ 08:35:40
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
sockernosen

Japp, många frågor blir det... Ska bli spännande att se resultatet, om det visar sig avra en bra väg för dig!

Svar: Hoppas det. Jag vågade inte gå upp helt på 75, hoppas det ser bra ut och att jag kan ligga riskfritt på 75ie varje dag en vecka till.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-24 @ 14:01:27
URL: http://sockernosen.wordpress.com
Tina

Jag gjorde ul idag, 2 veckor efter sprutstart. Det visade sig att jag har två äggblåsor 13 och 14-15 mm. Så återbesök igen på ons. Håll tummarna att dom är tillräckligt stora då :)

Svar: Absolut!!! Håller tummarna! Hur många 75-enheter har du tagit?
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-24 @ 17:54:43
Tina

Jag har tagit 75 i en vecka precis. Ska bli så spännande imorgon, huvudet snurrar av tanksr.

Svar: Stort lycka till!!! Hoppas du får ta ägglossningsspruta.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-25 @ 18:09:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0