Måndagsbläh

Jag äter godis igen. Jag orkar inte bry mig. I helgen blev det både en förpackning Pez och ett par nävar mintgodis. Och en hel ljuvlig kladdkaka som jag åt nästan hela själv. Det känns trist eftersom jag ville prova att låta bli det den här behandlingen. Jag tror verkligen på att socker är pcos värsta fiende. Men motgångarna hittills har fått mig tappa modet en smula. Vad spelar det för roll, när det ändå verkar handla om rätt dosering medicin?
Jobbet idag var stressigt och jag var omotiverad och längtade därifrån. Väl hemma fick jag energi och jag har ägnat kvällen åt att rengöra och putsa spisen, ugnen och fläktens olika delar. Och småäta godis. Tänk hur det kan vara! Jag skyller på att det är måndag och att jag fortfarande går i Puregonets kedjor. Hormonell obalans, månne?
På onsdag får jag veta hur det utvecklas - om det ens utvecklas. Det är allt jag vill nu. Veta. Nästan så jag vill börja om från början igen. Bläh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0