Försök nr 7: Mensen är slut

Det blir skönt att slippa använda tampong för ett tag nu, jag fick sista mensblödningen i natt. En del av mig (en ganska stor sådan) vill inte fylla på förrådet av mensskydd. Jag har en Friskis&Svettis-påse i klädkammaren där jag förvarar sånt, och det börjar bli dags att fylla på. Helst ska jag ju inte få tillbaka mensen på lååååång tid och ha en gravidmage istället. Men så blir jag skrockfull och tänker istället att jag borde köpa mensskydd och utgå från att jag kommer ha mens i februari - annars kommer mensen inte utebli.
Det är samma sak som att jag inte törs önska mig en stor mage - för då kommer önskan slå in för mig fast på så sätt att jag blir tjock om magen pga. mat och godis och inte av en baby. Knäppa tankar man har ibland alltså...


Kommentarer
Hanna

Haha,jag gör samma sak =)..

Svar: Jag tror jag ska bita ihop och använda slut på det jag har, och inte köpa nytt förrän den dag jag behöver - OM jag behöver. Vilket jag hoppas på att inte göra. Hihi.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-01-14 @ 15:57:44
URL: http://nattstad.se/drommenomettbarn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0