Vad hände med mina symtom?

Inga ömma bröstvårtor, ingen molvärk. Trots tre Ovitrelle mår jag bra. Lite trög i magen, troligen en ganska typisk biverkning av att tagit medicin under en lång tid.

Tio dagar kvar till BIM - beräknad icke mens. Det kanske är vanligast att inte ha några symtom så tidigt. Många har inte ens några symtom långt fram utan vet bara genom ett plus på stickan. Ändå är jag lite besviken. Nåt litet vore kul, om det nu är något på gång.

Lördag idag och snart ska jag träffa min allra bästa vän! Woho!

 

 



Kommentarer
dujaghanvi

Mitt främsta symptom - så här i efterhand - vid min graviditet var just det: Ingenting. Hoppas för er!

Svar: Wow, och jag känner just ingenting! ;) Vi får la se...
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-02-09 @ 11:56:53
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
Jessie

Jag kände inget förutom att jag var otroligt saltsugen. Så det blev bacon och salta chips och när jag sedan grät av ingen anledning så trodde jag bara att det var dags för mensen. Under den här tiden inväntade jag den för att påbörja hormonbehandling (har också pcos) och ville "skrämma" fram mensen genon att visa min hjärna ett negativt gravtest (sim förut innan min diagnos då man trodde att den var sen av naturliga skäl i form av bebis) och det visade då positivt och jag var i vecka 6 :)

Så att du inte har symptom är inte ovanligt, alla får inte det :)

Svar: Jag vill också bli saltsugen ;) Skämt åsido, rent förnuftigt vet jag att jag inte kan dra några slutsatser än men jag vill så gärna känna nånting...
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-02-09 @ 20:37:20
URL: http://nattstad.se/itsjessie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0