BIM 15/2?

Om vi leker med tanken att jag har en 28 dagars menscykel - inklusive det faktum att jag hade ägglossning i fredags (som vi utgår ifrån) - så skulle jag kunna ha BIM (beräknad icke mens) den 15 februari. Dock bör jag ju inte ta graviditetstest förrän tidigast 10 dagar efter sista Ovitrellesprutan då den kan ge falskt positivt (skräck!), vilket gör måndagen den 17 februari till den officiella testdagen!
 
Det finns bara en nackdel: Det är TVÅ LÅNGA VECKOR KVAR...! Hur ska jag kunna gå runt och känna efter och inte veta om det är Ovitrellen eller en startad graviditet jag känner - under två veckor???
 
Suck.
 
Stön.
 
Tålamod, KMP, vi har pratat om det förut. Det här är ingen lek för otåliga människor, vill jag lova.


Kommentarer
Dujaghanvi

Tänk! Tänk om det slutar och börjar där! Den 17 februari. Usch för denna väntan!

Svar: Hoppas det! Det vore så underbart... nån gång ska det väl vara min tur?
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-02-03 @ 09:56:00
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0