Magproblem och förkylning

Hostan har gått över i en dunderförkylning. Jag hostar och är täppt och är trött. Dessutom har jag fortfarande problem med magen. Så fort jag ätit får jag som lättare kramp och känner mig stopmätt. Jag har gått med svullen buk hela dan. Jag kan inte säga om det sitter i "tjejmagen" som molvärk eller om det helt enkelt är hela magen inkluderat livmodern, det är svårt att bedöma eftersom det är så diffust. Men faktum kvarstår. Så här trög i magen i flera dagar (söndag, måndag, tisdag) har jag aldrig varit. Det är inte för inte som jag hoppas det har en alldeles särskild orsak...



Kommentarer
Dujaghanvi

Ja i det här fallet är en trög mage välkommet, oj vad jag hoppas!!!

Svar: Det kan ju såklart bero på annat - idag mår magen bättre. Så det är nog inget graviditetssymptom :/
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-04-23 @ 06:02:40
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0