Försök nr 8: Positivt graviditetstest nr 3

 
Jag kommer förhoppningsvis bli mamma i år, eller nästa år, beroende på när barnet avser komma... Utifrån ägglossningsdatumet är beräknat förlossningsdatum den 31 december, alltså nyårsafton. Som min kompis utbrast (jag har berättat för två vänner, och två ska det förbli tills den säkra perioden är här): "Antingen blir hen den yngsta i sin klass eller den äldsta". Coolt, va?
 
 
Här ovan jämför jag det första testet från i fredags och det tredje testet från imorse. Nog är strecket starkare än förut även om kontrollstrecket bleknat från i fredags?
Däremot har mitt främsta symptom försvunnit idag - ingen växtvärk/molvärk alls sen inatt =(
Men graviditetstestet från imorse påminner mig om att jag åtminstone är gravid idag!
Tjoho!


Kommentarer
Azielle

Fina test!
Symtom kommer och går, det är helt normalt. Några får inga alls, andra får varenda ett. Inget av det säger hur graviditeten mår.
Det är svårt att inte oroa sig, jag vet det. Men för de allra flesta går det ju faktiskt bra.

Försök att hitta stunder av lycka i oron, det blir lättare att härda ut då.

Svar: Jag hoppas och önskar att jag är en av dem det går bra för... Tack för ditt stöd.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-04-29 @ 05:12:24
URL: http://azielle.blogg.se
Dujaghanvi

MYCKET starkare!!! Åh, grattis! Va härligt! Yngst eller äldst - spännande!

2014-04-29 @ 05:37:13
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
Becca

Mycket starkare!!! Du är definitivt gravid :) Inget konstigt att symtomen varierar lite, men visst är man lite mindre orolig när man känner symtomen varje dag. Jag hade i stort sett inga symtom alls så vet att man oroar sig, men mitt tips är; njut av att vara gravid och försök hålla dig borta från google! Google är bra ibland, men ger också extremt mycket onödig oro.

Svar: Jo jag vet, hehe, inte googla...!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-04-29 @ 09:15:24
URL: http://denlangavagenditblogspot.se
Nathalie

Stort GRATTIS till graviditeten! Så glad för er skull! Själv hoppas jag på positiva besked på torsdag då det är dags för ett andra VUL, andra Puregonbehandlingen. Vågar inte hoppas men önskar innerligt att det ska fungera denna gång!

Svar: Tack! Hur gick det på vul, såg ni nåt?
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-04-29 @ 21:30:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0