Försök nr 5: Efter VUL nr 2

Så var vul nr 2 avklarat!
Nu på dag 16 har jag en äggblåsa på 11 mm och en på 9 mm samt några fler små som ännu är för små. Slemhinnan är fortfarande fin med sina 8 mm. Jag får fortsätta med 75ie några dagar till. Förhoppningsvis växer den ena på sig och blir de där 18-20 mm som den helst ska vara.
Läkaren tror inte att det blir risk för trillingar men för säkerhets skull har vi sexförbud tills nästa vul :)
"Kommer gå vägen denna gång", sa sambon, och tänk - det tror jag också!


Kommentarer
Drömmar och längtan

Det tror jag också! =)

Svar: Tack för ditt stöd!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2013-09-27 @ 16:36:50
URL: http://drommarochlangtan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0