Mellanblödning

Den sjätte juli fick jag en mystisk blödning. Det var precis som klarrött mensblod och kom enbart vid ett tillfälle. Det var tio dagar efter sista menstruationsdag. Min gissning är sköra slemhinnor men faktum är att jag inte minns att jag fått en mellanblödning likt denna. Ett hoppfullt alternativ är att det var en nidblödning.
I augusti ska jag berätta både om den här blödningen och mina underliga flytningar jag hade en vecka innan förra mensen för läkaren. Hoppas det inte sätter käppar i hjulet för nästa Puregonbehandling som jag längtar innerligt efter att få starta upp! Det är så spännande att gå på kontroll och sen få starttecken att börja med Ovitrelle. Ses då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0