Försök nr 6: VUL nr 5

Det blir inget den här gången. 75ie i fem dagar hjälper inte, det var alldeles för kort tid. PÅ VUL syntes inga mogna äggblåsor och jag får inte fortsätta obevakat under julledigheten. Så vi avbryter detta för i år och hoppas igen på nya tag i januari. Jag återkommer med en skriftlig jämförelse mellan behandling 1, 2 och 3. Nu ska jag bara ta det lugnt; lägga mig tätt intill min älskling och se en film, och se fram emot en god natts sömn. Ingen idé att gråta, ingen idé att bli arg. Det är bara så det är.


Kommentarer
Drömmar och längtan

Blä...*kram*
Det är som du säger så det är men det är ändå surt. Jag är fortfarande irriterad på att mottagningarna stänger över jul. Skitsurt när man börjat en behandling och inte kan avsluta den pga. det...men men. Det är väl bara acceptera.

Svar: Jättetråkigt ja, speciellt som att jag kanske bara behövde en vecka till för att få ett moget ägg.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2013-12-18 @ 09:12:49
URL: http://drommarochlangtan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0