Dag 60 i "menscykeln"

Dag 60 ja... Vad brukar man ha? Mens på dag 28, väl? Det är som att kroppen glömt bort att menstruera. Jag äter Rosenrot och mina vanliga vitaminer, men än så länge ingen mens.
Jag har bokat in ett besök hos gynkliniken, fick tid sent i december. Happ, då blir det ingen bebis före julafton. Tur att man kan dricka glögg ändå, starkglögg. Och rödvin.
 
Vad gör jag annars för att fixa systemet? Jag tränar på gym sedan en månad, men lchf-dieten är ett minne blott. Jag orkar inte helt enkelt. Suget efter kolhydrater är för stort, större än vad ägg, bacon och kokosfett någonsin kan vara. Men lite gym borde få mig i form. Jag läste att äppelformad kropp sinkar fertiliteten så jag vill göra mitt bästa för att bli ett saftigt päron. Magen måste bort. Och göra plats för en BEBIS.
 
Kan man få beställa en till 2013...? Helst sommarupplagan - tack!
 
Baby Wrapped In Blanket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0