Gravid 23+5: Fortfarande sjuk :(

Gick till jobbet men mådde som en säck potatis. Mitt låga blodtryck gjorde sig påmint och jag blev svag och darrig av att stå för länge, nästan illamående, och efter arbetsdagen var jag helt slut och ringde snyftande sambon som beordrade sjukledighet resten av veckan. Jag är inte frisk än, bara att acceptera. Jag får tacka kroppen för sämre immunförsvar för det gör ju faktiskt att den lilla varelsen inom mig inte stöts bort.

Så jag får fortsätta sova och ägna vakna timmar åt att fundera över om fodrad åkpåse är bättre än åkpåse/overall med ärmar, nu när ungen föds under årets kallaste årstid...



Kommentarer
jossan

Hej!
stort grattis till graviditeten, underbart! :)
jag har gått på puregon+ovitrelle, nu är min fråga om du kände något efter ovitrellesprutan?
den gången du blev gravid..
jag tog min ovitrellespruta i tisdags (för två dagar sedan) klockan 7 på morgonen, 7 timmar efter så fick jag jätteont i magen på höger sida där jag ska ha ägglossning.. nu känner jag ingenting, varken öm i brösten eller någon molvärk och tror att det kanske inte blev någon äl, alla som intagit ovitrelle säger att dom fått symtom på en gång?

mvh/jossan

Svar: Jag fick bara lite symptom ibörjan. Minns inte riktigt och har inte kvar Ovu View-appen. Men läs gärna mina inlägg jag skrev efter Ovitrelle:
_
http://kampenmotpco.blogg.se/category/lakemedel-ovitrelle.html
_
Lycka till, alla känner inte av ägglossning särskilt tydligt.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-09-11 @ 10:03:04
Hannah

Krya på dig!

Svar: Tack :)
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-09-11 @ 13:42:13
URL: http://mammasnart5.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0