Gravid 39+6: BF idag!


Det overkliga har hänt, plötsligt är vi där. Dagen vi räknat ned till, dag för dag, timme för timme. 100% av graviditeten har nu passerat. Nu är vi här.

Under kvällen har det ilat lite i "tjejmagen". Det gör det ibland, oftast när jag är ute och går, men nu ikväll har jag mest suttit. Vet inte om jag kan kalla det känningar. Det är pyttelitet grann likt mensvärk. Kanske mest önsketänkande...

Från och med nu är du välkommen att komma när du helst vill, lilla stumpan, för nu är du välgräddad därinne efter fyrtio veckor.

Jag ser fram emot ett spännande år, 2015.


Kommentarer
Frökenherman

Åh va spännande att gå runt och veta att det kan sätta igång när som helst :)

Svar: Ja jättespännande :)
Tjejen bakom Kampen mot pco

2015-01-01 @ 15:39:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0