Gravid 23+3: Attjo!

Den här förkylningen tog hårt på mig. Jag misstänker att graviditeten ger sämre immunförsvar. Dag 3 är jag fortfarande som bedövad i skallen med en näsa tjock som mumintrollet. Jag tar en sjukdag till imorgon och hoppas fortsätta på bättringsvägen. Sambon vill hålla mig hemma på tisdag också, "Du har inte bara dig själv att tänka på nu", och även om jag veknar inför hans omtänksamhet är jag lite för envis. Mår piggare idag och är ganska säker på att jag blir återställd under morgondagen. Vi får se, en dag i taget. Ska ju till mödravårdscentralen imorgon också, jippi! Då kan jag ju inte vara sjuker heller.



Kommentarer
Hannah

Låter som en klok sambo, ta hand om dig :) Jag har läst att man är mer känslig för infektioner som gravid men jag har aldrig varit så frisk som när jag varit gravid konstigt nog! Fast sist fick jag magsjuka och det var 100 ggr värre än vanligt så när jag väl drabbas blev det värre, usch och fy. Just nu är vi förkylda och jag hostar så jag tror halva ungen är på väg ut ibland ;)

Svar: Märkligt det där :)
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-09-08 @ 19:52:38
URL: http://mammasnart5.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0