Gravid 30+0: Vecka 31!

Vaknade nyss, hade drömt lite oroligt och kände hur magen var öm. Det brukar betyda kissnödighet så jag gick på toaletten. Kände mig lite hungrig/illamående så jag hällde upp ett glas mjölk och åt en riskaka. Mådde bättre - det är viktigt att lyssna på sin kropp. Nu försöker jag somna om och då kommer sparkarna. Undrar om hon kommer vara lika aktiv vid halv fyrasnåret sen också... Den här natten ger kanske en hint om vad som väntar mig resten av graviditeten, för nätter som höggravid lär väl inte vara så behagliga alltid, I guess?


Kommentarer
E

Nej jag lovar att nätterna inte blir mer behagliga ju längre du går ;) jobbar du fortfarande?

Svar: Jepp, jobbar t om v 37 :)
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-10-24 @ 09:28:01
URL: http://momswayofliving.blogg.se
Ellen

Jaså ändå till v.37? hur känns de då? Jag jobbar till v.35 längtar tills ledighet :)

Svar: Har inte så många semesterdagar att ta ut och vill inte gå på föräldraledighet för tidigt (= mindre klirr i kassan). Och v 37 känns lagom långt, kanske går över ju...
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-10-25 @ 10:17:47
URL: http://momswayofliving.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0