Gravid 35+0: Vecka 36!

Vecka 36 - hur är det möjligt..? Tiden går så fort.
Idag gick jag till apoteket och köpte på mig lite smått och gott, bl a amningsnapp/skydd, läckagepads, jättebindor till efter förlossningen och Alvedon-suppositorier för bebisar. Snart är vi helt redo att ta emot den lille plutten.
Just nu trycker det nedåt, jag beskrev det för sambon som "en knytnäve som pressar mot nedre delen av magen". Ingen direkt smärta, men lite obekvämt är det. Samtidigt himla mysigt att märka av alla förändringar och händelser i kroppen min. Det vore bara märkligt om jag inte skulle känna av en 2,5 kg levande människa inuti mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0