Gravid 31+1: Stel rygg

Idag hälsade vi på min mormor, blivande gammelmormor. Undrar hur det är att se sitt barnbarn bli mamma. Hoppas jag får uppleva det. Är säkert väldigt dubbelt, glädjande å ena sidan och ett bevis på sin egen höga ålder å andra.
Annars kämpar jag på med kroppen. Skippar smärtstillande i helgen och det straffar sig - det svider och bränner i sidan och över ryggen. Och shit vad stel jag blir av att sitta ner eller ligga ned en längre stund. Känns i nedre delen av ryggen och över höften. Jag bara väntar på foglossning.
Sen har lilla fossingen sparkat så härligt, oh vad jag ska pussa på lillans fötter när hon kommer, för bebisfötter är väl bland det sötaste som finns?!
1 november idag. Mindre än två månader kvar. Sen får vi träffa vårt efterlängtade troll, många är vi som väntar!


Kommentarer
Milli

Vad snabbt tiden går för dig. Två månader kvar bara. För mig känns det som en evighet dessa månader du varit gravid. Men tänk att du inte har så långt kvar! Kul att du snart äntligen får en efterlängtad bebis.

Svar: Två månader bort känns både långt och kort. Håller tummarna att du också snart får er efterlängtade bebis. kram
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-11-01 @ 19:48:33
URL: http://vidrommeromdig.blogg.se
Frökenherman

Har du testat gravidmassage? Inte för att det är lösningen på alla gravidkrämpor, men säkert väldigt skönt för stunden :)

Svar: Lite sugen på att prova faktiskt. Om massören vet vad han gör. Det är säkert bra att slappna av.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-11-03 @ 15:46:37
URL: http://theresehermansson.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0