Försök nr 8: Snart en mogen blåsa?

Dag 15 med Puregon, shit, tänk om jag har en mogen blåsa inom några dygn! I februari tog jag 12 dagar á 50, sen 10 dagar á 75. Jag är nu på dag 15 varav fjärde dagen i rad med 75. För nu kör vi på med 75 enheter och då borde det som bekant röra på sig snart! Men sett till min historia behöver jag åtminstone fyra, fem dagar till för att baka en rund, fin äggblåsa.

Molnet på himlen är att jag först ska på VUL och sedan måste resa bort i början av nästa vecka, söndag-tisdag, där jag tyvärr inte kommer ha sambon i närheten. Största farhågan är att jag beräknas ha ägglossning på måndag. Det vore absolut katastrofdåligt. Jag hoppas att jag antingen har ägglossning i helgen bums - eller tidigast onsdag... Må fertilitetsguden vara på min sida!



Kommentarer
DmPCOS

Ni får mysa på innan isf! Dem lever ju inne i din kropp ett tag å inväntar en ÄL. Så ingen panik över de :) Försök å släpp de! ( Lätt..not) men nog lyckas ni para ihop simmare å ägg trots att du är borta, bara hålla tummar å tår att de tar sig! Ska jag gö! Peppkram

Svar: Du har rätt, men som tur var behöver jag inte tänka på det nu än på ett par dar. Men som du säger, ha sex innan ÄL är viktigast eftersom spermierna kan leva flera dygn i väntan på ägglossning.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-28 @ 06:23:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0