Gravid 17+6: 45% har passerat

45% av graviditeten har passerat. Snart har vi gjort hälften. Jag mår fortfarande bra. Lite grann "molvärk" på höger sida nedre delen av magen. 9/10 gånger som jag är öm är det på höger sida, nedre delen av magen, undrar varför? Annars har jag varit väldigt smidig idag och kunnat bära både brädor och lyfta upp verktyg från marken utan den där obehagskänslan jag fick förut i magen av tyngre rörelser och lyft. Det gör mig glad för det är kul och avstressande att hjälpa sambon med hans sommarprojekt. Samtidigt som det är angenämt med de små tecknen på att min kropp förändras och att det finns nåt därinne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0