Gravid 17+3: Namn

- Albin?!

- Näe...

- Fingal är väl coolt??

Sambon satt på knä och jobbade och jag assisterade. Samtidigt kastade jag ur mig namnförslag ur minnet. Till slut sa han utan att lyfta på huvudet:

- Vi har ju redan bestämt namn?

- X?

- Ja.

- Och på en flicka...?

- Y.

Jag fnittrade förtjust. Tidigare under semestern hade vi faktiskt kommit överens om två namn, ett flicknamn och ett pojknamn som vi båda gillar. Ändå har jag min vana trogen funderat vidare för att ha lite som back-up.

Men ja. Vi har ju bestämt oss. Nu ska bara lill*n komma ut så vi får se om namnet passar. Jag ler för mig själv. Än håller vi de två namnen hemligt. Sen får hela världen veta =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0