Gravid 14+3: 30 ℃ varmt



Randigt gifter sig snyggt med en gravid mage. Här njuter vi av vår semesterresa, vi för en riktig avslappnad tillvaro här i värmen med ljudböcker, tidningar och pooldopp.

Imorse bad jag sambon känna om han känner någon "mage". Mycket riktigt - eftersom jag var kissnödig trycktes livmodern fram och det kändes som nåt hårt och runt som började vid venusberget och slutade strax under naveln. Hade det varit urinblåsan hade det tryckt på och varit obehagligt, visst? Tyvärr sjönk den tillbaka när jag hade kissat men jag hoppas att den snart stannar här framme så jag kan känna den jämt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0