Försök nr 7: Äggblåsa 14 mm

Min lilla äggblåsa, jag är så glad! VUL idag visade att den vuxit från 11 till 14 mm sen i fredags. Den är alltså på väg med käcka steg mot en fin mogen blåsa redo för ägglossning. En millimeter om dagen har den vuxit. Jag ska bara fortsätta liiiite till. Vi ska höja från 50 till 75ie under två dagar och sedan komma på återbesök. Sista stöten!
 
Lilla äggblåsa, jag satsar stort på dig. Jag vill att du växer några millimeter till. Sen vill jag att du innehåller ett riktigt kvalitativt bra ägg som vi kan befrukta. Du kan väl göra det, för min skull? Jag vill att det ska hända något spännande nu, förstår du lilla äggblåsa. Jag vill inte stå och stampa på samma ruta hur länge till som helst. Jag vill få en riktigt bra ägglossning. Är det så mycket begärt?
 
Min lilla äggblåsa, väx dig nu riktigt go och rund. Jag ser fram emot att se dig på TV på onsdag ♥


Kommentarer
DrömmamedPCOS

Men oj, vad spännande! Hoppas det ser ännu bättre ut på onsdag:) håller tummarna!

Svar: Hoppas jag med, I'm so excited! Tack!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-01-21 @ 08:32:50
URL: http://drommamedpcos.bloggo.nu
Dujaghanvi

Åh! Det låter positivt! Kom igen nu äggblåsan!!!!

Svar: Heja heja heja! Tack för ditt stöd!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-01-21 @ 11:07:04
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
Frida

<3 håller tummar och tår!!!

Svar: Tack, Frida! :)
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-01-21 @ 20:37:50
URL: http://intesjalvklart.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0