Gravid 37+4: Skötplats & barnstol

Nu är skötplatsen klar. Den består av en skötdyna från Baby Trold ovanpå på tvättmaskinen, ett skydd från IKEA (kan tänka mig att en handduk funkar lika bra) och ovanför en smart tygväggförvaring med fickor för blöjor, salva och andra tillbehör. Jag längtar tills jag får byta på lillan, är "sjukt taggad" för att citera Joel i Dessertmästarna.


Bild från lekmer.se 

Vi har även varit förutseende och nappat på ett erbjudande från en bekant om att köpa en begagnad tripp trapp barnstol från Stokke. Jag hade själv den klassikern som liten. Det blir säkert jättebra, även om det dröjer ett par månader tills vi får användning för den såvida inte nån liten gäst behöver sitta bra vid besök, vem vet?


Kommentarer
Hannah

Så fin skötbädd! Jag älskar även Stokke för alla barn verkar gilla dem också, de är så lättsamma. Barnen kan ju ha dem i åratal och även vuxna kan ju sitta på dem om det krävs! Lätt att rengöra också, jag hade en Hokus Pokus stol och den var hemsk att rengöra. Det finns ju babyinsats på Stokke att köpa, men de är säkert dyra

Svar: Det ingick nån liten kudde och sidkudde. Vet inte om det är en insats, ska kolla närmare på det.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-12-18 @ 10:38:59
URL: http://mammasnart5.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0