Gravid 37+4: Njuter i det sista

Idag är det skönt! Gick upp tidigt och fick skjuts av sambon till vårdcentralen för att lämna blodprov på fastande mage. Nu sitter jag på ett fik i centrum och unnar mig en god frukost, samtidigt som centrum vaknar till liv runtomkring mig. På agendan står lunch med mamma, lite inköp i samma vända och så julpynta hemma. Sambon satte upp julstjärna och julbelysningen igår så jag tar vid där idag.
Det är såhär man ska ägna sina sista 16 dagar innan förlossningen, eller hur?


Kommentarer
Hannah

Oh ja, ha en härlig dag!

Svar: Detsamma!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-12-16 @ 08:48:39
URL: http://mammasnart5.blogspot.com
Dujaghanvi

Defintivt så du ska använda de sista graviditetsdagarna! Lugnt och skönt! Trist med klådan bara!

Svar:
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-12-16 @ 09:56:23
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0