Gravid 37+0: Vecka 38!

Nu räknas graviditeten som fullgången, så då kan jag vara helt lugn om hon skulle behaga komma redan nu. Dock hoppas jag inte det riktigt än. Går gärna hemma och strosar ett tag till...

Dejt med middag & teater med sambon ikväll, det känns viktigt att passa på att göra saker på tu man hand innan vi blir föräldrar. Sen blir det mycket bebisprat såklart ändå.

Alla bebiskläder är nu tvättade och nerstuvade i byrån. Har rätt mycket nu. Eller vad sägs om 26 st bodies, 11 sparkbyxor och 15 par byxor - bara i storlek 50-62? Inte riktigt meningen, men vi fick (och kommer nog få) mer än jag hade förväntat mig. Vår lilla tjej kommer få ha en ny outfit varje dag :)


Kommentarer
Drommarochlangtan

Jag handlar sjukt mycket kläder, det är ju så kul! Sen får vi massor med...frågan är vad man ska göra med allt när det är urvuxet bara 😁

Svar: Spara till nästa barn och /eller ge bort antar jag :)
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-12-13 @ 09:24:49
URL: http://drommarochlangtan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0