Gravid 20+2: Klädinventering

Jag ägnar söndagseftermiddagen åt en liten inventering av de babykläder jag köpt hittills. Vill lugna mig lite så jag inte köper för mycket små storlekar och för mycket av någon viss sorts plagg. Vissa kläder saknar storleksmärkning så då har jag gissat (allt utom ett par enstaka plagg är ju köpt på secondhand).

 

50-56

1 långbyxa

1 kortbyxa

1 långärmad tröja

1 kofta

6 kortärmade bodies

2 långärmade bodies

1 mössa

3 par strumpor

 

0-6 mån

 

62

1 kofta

6 långärmade bodies

1 tjockare inneoverall

1 långbyxa

 

68-70

5 kortärmade bodies

2 långärmade tröjor

1 långärmad body

1 kofta

 

74/80 - 1 år

1 kortärmad tröja

1 långärmad kofta

1 klänning



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0