Ömma bröstvårtor

Aj aj! Jag har så ont i mina bröstvårtor. Så fort jag nuddar dem gör det ont, trots tröja & behå som skydd! De är verkligen superömma. Så fick jag sist också, fast dagarna efter Ovitrelle. Sett till det ligger jag ungefär i samma fas som då, så ur en logisk synvinkel borde de ömma bröstvårtorna därför bero på ägglossning snarare än Ovitrelle eftersom känsligheten och rikliga, vattniga flytningar är det enda gemensamma. Synd bara att den här ägglossningen måste gå åt skogen... Det är mycket det som känns surt - alla sprutor som tagits och tid som lagts ned - allt för lite ömma tuttar och ännu mer väntan. Tålamod, var det nån som sa tålamod?
 
http://www.multi-mam.com/entity-file/entity/blog/field/image/instance/4/locale/1/download/0
Mys...!
bild från http://www.multi-mam.com/


Kommentarer
Drömmar och längtan

Blir man liksom inte sugen på att köra ändå? Typ tänka att hur stor är egentligen risken att flera än 2 ägg blir befruktade? Jag vet inte men jag har tänkt tanken faktiskt...nu beror det ju på hur många ägg man har och jag VET att man ska lyssna på läkaren men ja, jag tror jag skulle fundera i alla fall ;)
Tålamod tålamod, mitt ICKE favoritord just nu!

Svar: Joo, lite kanske :) Men både läkaren och sambon är bestämda med att det är sexförbud som gäller. Tvillingar har jag inget emot, men trillingar eller fyrlingar är för mycket förknippat med risker, det vore hemskt om man blev gravid men så hände det något med fostren... missfall eller en påtvingad abort av något skäl. Så jag lyder läkaren - säkrast så.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2013-10-01 @ 06:52:54
URL: http://drommarochlangtan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0