Försök nr 5: Provera dag 7

 
I morse när jag tog min sjunde Proveratablett av tio blev jag orolig, arg och besviken - jag fick mensvärk/stickningar och mörka flytningar/spottings!
Jäkla kropp, du är inte alls i fas, tänkte jag då ilsket.
Under dagen försvann dock stickningarna i magen och även flytningarna. Så jag hoppas mensen kommer som den ska om en vecka. Humöret som jag har kring mens är däremot kvar. Fy så irriterad, otålig och ilsk jag varit i helgen! Ett riktigt PMS-monster. Jag har dessutom ätit och druckit alldeles för mycket onyttigt idag: lösviktsgodis, mockarutor (kaka), korv med bröd, 1 liter läsk och choklad. Plus en skiva formfranska med marmelad till frukost. Passar ju utmärkt till min önskade viktminskning inför nästa fertilitetsbehandling... Jaja, det var iaf gott! :D Hej på er!
 Bilden från: http://matochbarn.wordpress.com/2011/09/22/pms/
 


Kommentarer
Drömmar och längtan

Sådär var det för mig i somras... hade aldrig mens eller blödningar men mensvärk och massa annat skit så jag blev nojig hela tiden! Men det kom aldrig nån mens... hoppas det inte gör det för dig heller! Jobbigt när man inte kan lita på kroppen och aldrig vet hur den ska funka!

Svar: Hej!Vanligtvis vill jag inte ha mens men nu vill jag! Kroppen behöver blöda ur, det såg gynekologen vid undersökning, så jag ska blöda lite och sen börja med Puregonsprutor. Men nästa mens vill jag inte ha *blink* för då hoppas jag på bebis!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2013-09-02 @ 20:21:37
URL: http://drommarochlangtan.blogg.se/
Janni

Hej! Kul att läsa din blogg, jag har också pcos. Längtar nå grönjäv*igt efter ett barn.. Hoppas att du fortsätter att skriva! Lycka till med allt!! Jag håller tummarna för dig!

Svar: tack för dina ord! Roligt att ha återkommande läsare. Jag finner också stöd hos andra med pco.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2013-09-05 @ 09:54:09
Drömmar och längtan

Hur går det för dig??

Svar: Väntar på mensen....
Tjejen bakom Kampen mot pco

2013-09-06 @ 15:59:48
URL: http://drommarochlangtan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0