Äggledarspolning - check (väntan på försök nr 4)

Nu har jag gjort röntgen av äggledarna, en så kallad spolning. Det var lite obehagligt när de sprutade in vätska, det spände precis som mensvärk och det är precis det jag läst att andra beskrivit det som. Men det gick bra och det gick fort, och läkaren och sköterskan var väldigt snälla och omtänksamma.
 
Det såg också mycket bra ut, det var god passage vilket betyder ett problem uteslutet. Om några dagar ska jag och sambon på återbesök och då får vi höra vår läkares samlade bedömning av alla prover. Ser fram emot detta och hoppas på goda nyheter!


Kommentarer
Anonym

Finns det något sätt att komma i kontakt med dig. kan inte du maila mig?

Svar: Hej
Kan maila dig från en privat adress...

/KMP
None None

2013-05-22 @ 20:00:41
URL: http://fames.se/kampentillettplus


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0