Mens?

I lördags, för sex dagar sen, tog jag Ovitrellesprutan. Sen igår mår jag lite lätt illa, jag har mensvärk och i morse fick jag ljusbruna mensliknande sekret som hållit i sig under dagen, om än mycket små mängder. Jag vet att det finns något som heter nidblödning som sker när ägget fäster, men jag tvivlar på att det är detta då det inte är blod. Mensvärken förbryllar mig också. Ska jag få mens nu, en hel vecka i förtid?! Då kan jag ju omöjligen haft ägglossning i helgen. Nej, det här gör mig osäker och jag väntar spänt på om en mens ska infalla eller inte. Nån som kan ge en kvalificerad gissning vad det handlar om?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0