Som sin far?

Min sambo visade foton på sig själv som småtting och han var så söt och charmig att jag blev alldeles till mig. Sådär vill jag att våra barn kommer se ut! De ska ärva sin fars ögon och leende och haka! Och tulta runt på en gård bland djur. Skratta och peka mot kameran. Genast slungades jag in i en massiv barnlängtan... och ögonen tårades. Mina Barn. Våra barn. Som inte finns än.

Hur kommer ni se ut? Lika era föräldrar eller inte? Hur ni än ser ut så längtar mamma och pappa efter er. Hur mycket som helst.



Kommentarer
dujaghanvi

De kommer vara det finaste du sett! Håller tummarna stenhårt för er!

Svar: Som små juveler ;)
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-02-26 @ 17:20:44
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0