Gravid 8+5: Magbesvär & depp

Min mage är i uppror. Jag begriper inte varför - men igår var jag dålig och idag har jag ont. Det är som den magont man hade som barn när man inte åt eller gick på toa ordentligt. Jag är hungrig fast jag ätit, men inget smakar gott. Hela arbetsdagen har jag påverkats och så fort jag kunde for jag hem. Jag är ledsen och nere och trött fast jag har det så bra och inga orosmoln finns på himlen för tillfället. Jag planerar för hur jag ska berätta för mina föräldrar och går igenom det gång på gång i huvudet och blir glad. Ändå känns allt skit och jag tror tyvärr att alla graviditetshormonerna i kombination med magvärken ligger bakom.

En bra grej mitt i allt gnäll: jag känner fortfarande små stickningar kring nedre delen av magen och börjar tro att det faktiskt drar och växer. Jag går ju ändå in i v10 på torsdag så nåt lär ju börja hända snart, tycker jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0