Gravid 5+5: Trött

Jag är dödstrött idag. Låg och halvsov i soffan igår kväll och gav upp vid 20.30 då jag gick och la mig. Somnade vid 21.30 och gick upp 07.00. Sen dess har jag varit såå trött. Jag ligger här och småslumrar av och till. Jag vill inte gå och sova redan, vill inte sova för mycket och bli övertrött.

Annars är jag känslig för hunger och så svider brösten till ibland. Huvudvärk har jag också nu på kvällen. Än så länge diffusa symptom, men nog är det väl symptom? Förstår inte varför jag skulle må såhär annars.



Kommentarer
Dujaghanvi

Tycker det låter alldeles fantastiskt bra! Trötthet är ju ett jättegraviditetstecken! Härligt!

Svar: Hellre trötthet än illamående iofs. Huvudvärk lätt dock.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-05-06 @ 21:17:00
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
Azielle

Definitivt symtom. När jag väntade andra barnet var tröttheten nästan förlamande, men som tur var gick det över i andra trimestern.

Jag är så glad för att läsa små graviditetsuppdateringar från dig.

Svar: Jag är onormalt trött men kroppen behöver väl vila för att kunna ta hand om det lilla embryot så mycket och bra som möjligt.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-05-07 @ 11:59:47
URL: http://azielle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0