Måndag = start med Puregon

Nu mina damer (och herrar?) tänkte jag ägna mig åt lite positivt tänkande! Imorgon ska jag på vul och titta om gulkroppscystan är borta. Under en vecka har jag haft gul-bruna-beiga flytningar och jag med min eminenta slutledningsförmåga vet att det är cystan som spruckit/tillbakabildats/gått hem för gott.

Läkaren kommer le förnöjt och förundras över hur snabbt den försvann. Nu är slemhinnorna tunna och uppbyggnadsbara! Mina äggblåsor små och fulla av potential! Min kropp redo, ståendes på barrikaderna (fast liggandes i en gynstol)!!!

Imorgon, gentlemän och madamer, då jäääävlar! Nu ska vi köra!!!



Kommentarer
dujaghanvi

Härligt! Ja, nu jävlar!

2014-03-02 @ 18:29:02
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
Hanna

Klart den är på väg bort =)..Min försvann också superfort =)..Kram

Svar: Jag läste bara en massa på nätet om att det kan ta månader... så jag är överraskad.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-03 @ 14:51:27
URL: http://nattstad.se/drommenomettbarn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0