Försök nr 8: Spruta nr 12

Nyss tagit spruta nr 12. Tredje sprutan på 75ie, med två 50-sprutor emellan. Sist behövde jag tio sprutor á 75ie för att få en mogen äggblåsa så jag är nyfiken på om det hänt något överhuvudtaget.Ingen mens längre i alla fall - skönt! Det känns fräscht!

Nu sova, imorgon (tisdag) vaginalt ultraljud....För er som undrar vad medlet mot acne hette så var det ett serum från Garden of Wisdom, som man bara tar ett par droppar från på finnen. Jag vet inte om det är tack vare det eller att jag slutat med Provera, men utslagen har minskat och hyn har lugnat ner sig. Får se vad en, två veckor till av Puregon gör dock.... finns en risk att hyn slår bakut av mer än två veckor tillförsel av hormoner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0