Försök nr 8: Puregonstart

Hej mensen!

Trevligt att ses. Jag föredrar dig framför din märkliga kusin som jag haft besök av i fyra dagar nu. Det är liksom mer fräscht med klarrött, tycker jag.

Ikväll går startskottet för Puregon omgång nr 5! Jag är taggad som tusan. Den här gången kommer det lyckas! Vi SKA bli föräldrar, mitt i mörkaste december är planen. Sista chansen för ett 2014-barn är nu. Sen får man styra kosan mot 2015, fast det gäller ju inte oss - vi ska bli föräldrar i år. Så det så.

Nu kör vi!!!



Kommentarer
dujaghanvi

Åh vad jag hoppas på december! Perfekt månad att få barn i! Vilken julklapp!

Svar: Eller hur! Fast helst inte, hehe, tycker lite synd om barn som föds strax runt jul. Men det finns ju värre saker såklart.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-13 @ 20:24:54
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
Lillajag

Mensen kom till slut! Blev puregonstart för mig ikväll också! Nu jävlar kör vi! Decemberbarn it is :)

Svar: Roligt, då är vi ju exakt i fas med varandra.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-13 @ 21:17:26
Frida

Kör så de ryker :) heja heja :)

Svar: Yes!!!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-14 @ 03:59:22
URL: http://intesjalvklart.bloggplatsen.se
Lillajag

När har du ditt första VUL, jag har på onsdag!

Svar: Torsdag :)
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-14 @ 16:38:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0