Försök nr 8: Dagen före VUL

Vi är på dag 7 med Puregon á 50 enheter. Normalt sekret igen - skönt! Det är färgat bara lite grann, och definitivt inte mensliknande som förut.
 
Dock har jag haft det en smula motigt med humöret idag. Kände att jag irriterade mig på arbetskamrater och på vägen hem var det lätt att komma in i snyft-mood och tänka på hur ogravid jag är och hur ledsamt det är. "Lillajag", du berättade att du fick dina misstankar bekräftade (=inget bra resultat på VUL, istället en cysta) vilket gjorde mig nedstämd. Tankarna går. Tänk om jag får samma besked imorgon? Sju dagar av sprutor, men hej å nej, vi hittade en ny cysta, så det är bara att avbryta och vänta på att den försvinner! Tårarna kommer nästan av bara farten... usch, jag orkar verkligen inte ta en till avbruten behandling!
 
Ge mig lite positivitet!


Kommentarer
Dujaghanvi

Tråkigt att "lilla jag" var med om det. Men det behöver ju inte betyda att du kommer va med om det - igen! Jag vet hur jobbigt och svårt det är, men ta inte ut något i förskott! (Vill bara understryka hur svårt det är!!!). Det kanske ser jättefint ut idag, och det är ju fantastiska nyheter att du inte blöder mer! Pepp och stor kram! Håller mina tummar så att de vitnar!

2014-03-20 @ 06:00:47
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
Lillajag

Lycka till idag! Hoppas på bra nyheter:)

http://vagentillettbarnmedpco.blogg.se/

Svar: Vad roligt att du börjat blogga! Väntar med spänning på att din cysta försvinner och att du kan börja köra Puregon igen! Heja heja!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-03-20 @ 09:39:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0